Detalion Games kończy prace nad flagowym projektem Nemezis Mysterious Journey III

 

Producent gier z Grupy PlayWay - Detalion Games coraz bliżej wydania flagowego projektu Nemezis Mysterious Journey III. Prace nad projektem są na końcowym etapie – premiera, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zaplanowana jest na I kwartał 2020 r. Jeszcze w tym roku Detalion zamierza zadebiutować na NewConnect – 16 października spółka złożyła Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych.

- Prace nad Nemezis przebiegają zgodnie z planem. To obecnie najważniejszy z naszych projektów, dlatego koncentrujemy siły właśnie na nim. Produkcja już jest prawie gotowa – teraz prowadzimy testy, pracujemy nad doszlifowaniem szczegółów oraz wyłapaniem i wyeliminowaniem ewentualnych błędów –  komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.

Nemezis: Mysterious Journey III, gra przygodowo-logiczna mających miejsce w unikalnym, futurystycznym świecie. Gracze wcielą się w dwójkę turystów zwiedzających piękną, egzotyczną i tajemniczą planetę Regilus. IIdylliczna przygoda nie będzie jednak trwała długo, na jaw wyjdą mroczne elementy planety, z którymi przyjdzie im się zmierzyć. Nad projektem czuwa Roland Pantoła, weteran branży gier oraz współzałożyciel studia Detalion odpowiadającego za takie gry, jak Schizm czy Reah, jedne z pierwszych sukcesów polskiego gamedevu o globalnym zasięgu.

Detalion Games jeszcze w tym roku zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka od polowy października jest w trakcie procesu ubiegania się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku alternatywnym warszawskiej giełdy. W procesie spółkę wspiera INC S.A. w roli Autoryzowanego Doradcy.

- Jesteśmy o krok od debiutu na rynku NewConnect. Choć do końca roku zostało niewiele czasu, to biorąc pod uwagę zaawansowanie procesu związanego z naszym wejściem na giełdę, wierzymy, że dopuszczenie akcji Detalion do obrotu jeszcze w grudniu jest jak najbardziej realne. Choć oczywiście nie wykluczamy scenariusza, że będą to pierwsze tygodnie przyszłego roku – podsumowuje Aleksandra Cwalina.

W kwietniu spółka z sukcesem przeprowadziła kampanię crowdinvestingu na platformie CrowdConnect.pl, pozyskując w ramach całej oferty publicznej 1,4 mln zł. Środki z emisji studio przeznaczyło na wydatki produkcyjno-marketingowe gry Nemezis oraz dalszy rozwój działalności.